Pokračujeme...

06.04.2018

Ahoj, musím přiznat, že jsem ani já nečekal pauzu mezi články přesně 3 měsíce. No za tu dobu se událo pár věcí. Projdeme si to všechno postupně!

Jako asi největší věc co se tu na začátku ledna stala, přiletěly nám 3 nové studentky z Austrálie. Musím říct, že jsou moc fajn a jsou z nás opravdu dobří kámoši! Takže nás bylo už 13 v našem Miaoli County. Což je opravdu hodně, druhé město má 8 lidí a třetí v tu dobu mělo 7.  Se spolužákama ze střední jsem se podíval i na taneční soutěž, ve které moje škola skončila na 4. místě a prezidentka, což je moje nejlepší kamarádka na škole mě pozvala s nimi na "oslavu". Oslava tady znamená, jít si zazpívat karaoke, ale jelikož to bylo všechno v čínštině tak jsem byl takový znuděný. Nicméně jsem byl rád, za to, že mě vůbec pozvali.

Hned další den, nás čekal společný výlet s inboundama, ale jen ve zkratce, byli jsme jezdit na kole, nakupovat a podívat se na spadlý most. :D Dole bude pár fotek, ale opravdu tento výlet mě nějak nezaujal, ale tím neříkám, že byl špatný! A pár dní po výletu mě čekala změna rodiny, byl jsem rozpačitý abych vám řekl pravdu, ale zkusit něco nového jsem chtěl. Navíc jsem už tak na půl věděl do čeho du, protože jsem se vracel zpátky k rodině, kde jsem bydlel prvních 14 dní. První den jsme zašli na večeři a ráno mě čekal už dlouho plánovaný výlet do Kaohsiungu za Barčou Sáreníkovou. Bydlí jako jediná z našeho distriktu na jihu, tak jsme se ji rozhodli s Matúšem, který bydlí v Taipei a vidíme se celkem často, navštívit. Výlet stál opravdu za to! Ale myslím, že nám všem se vryl do paměti náš úterní výlet do Buddha Memorial Center. Jak jsme už byli odhodlaní a natěšení, tak jsme se na místě dozvěděli, že mají v úterý zavřeno! Tak jako tak jsme se dostali dovnitř, ale bohužel né tak blízko, aby jsme si udělali fotku! Celý výlet byl úžasný a nechtělo se nám vůbec domů... 

Vrátili jsme se po třech dnech zpátky domů, ale já už jsem byl natěšený na něco úplně jiného! Po půl roce jsem se konečně dostal na trénink, na trénink čeho? Na trénink Armwrestlingu, to jediné, co mi tu snad chybělo (kromě jídla). Kluci z klubu byli a pořád jsou dost přátelští, bude se mi tu trénovat velmi dobře! Takto to šlo dalších pár dní a nevím jestli jsem to řekl, ale všechny tyto dny jsme měli a pořád máme prázdniny!

Čínský nový rok! Taková velká událost tu, a já ani pořádně nevím co k tomu napsat. Děje se toho tu opravdu hodně! Pro mě to byla část výměny, kdy jsem se opravdu vžil do jejich kultury, jelikož v této druhé rodině jsou hodně tradiční, bylo to se vším všudy. Je to strašně těžké popsat, myslím, že to se musí spíš zažít. Jediné co vám můžu říct na 100% je, že to stojí za to!

Myslím, že tady bych to utnul, mějte krásný den a usmívejte se!  再見!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky