Final Trip

19.06.2018

Je škoda, že jsme nejeli úplně všichni na tento výlet, protože Antonio ze Španělska odjel dřív domů a Italka Míša, které dojela mamka, která je čistou náhodou z česka, byla s ní. Všichni jsme se na výlet těšili a taky bylo na co!

Výlet byl od soboty do soboty. Takže tu první sobotu jsem musel vstávat v 4:30, protože jsem byl první, kterého bral autobus. Jako první zastávka byl Yilan, východní pobřeží Taiwanu. Výlet lodí na Želví ostrov, kde jsme měli vidět delfíny, ale bohužel jsme nic neviděli, teda kromě asi patnácti lidí, kteří měli mořskou nemoc a ti měli o zábavu postaráno. První den byl takový, né že špatný, ale byly i lepší dny. Nicméně ještě večer night market a pak jeden z prvních luxusních hotelů, které nás čekaly.

Druhý den nás čekala tradiční Čínská opera, kterou jsme si pak i lehce zahráli, asi v třiceti sekundovém úryvku. Byla to celkem sranda, naše skupina, kde jsem byl jediný kluk a 3 holky. Sehráli jsme zamilovanou scénu, kdy se mě snaží každá získat, ale nakonec se vyklube, že jsem gay. Jak říkám, byla to sranda a náš tým vyhrál. Po obědě jsme se přesunuli do Hualien, kde byla moje nejoblíbenější část výletu. Taroko National Park. Upřímně jsem ještě neviděl hezčí místo, škoda, že jsme tam byli jen chvilku. Hotel kde jsme bydleli bylo něco neskutečného, údolí, kde vás ze všech stran obklopovali hory. A ještě hotel vedli domorodci, původní Taiwanští obyvatelé, kteří mají svou kulturu, tradice a i jazyk. Na večerním představení jsme měli možnost poznat tak okrajově jejich kulturu a zvyky (samozřejmě, že každý z nich umí i čínsky).

Třetí den, pro mě začal opravdu brzo. Jelikož východ byl jediné místo, kde nepřekážela žádná hora, bylo mi jasné, že východ slunce bude úžasný. Vstal jsem ve 4:20, udělal si čaj, dal si trošku strečink, sedl si na trávu a čekal na východ slunce. Čekal nás ale i zajímavý program, rád bych vám řekl jak se to jmenuje ale nevím, prostě jsme si navlékli neoprény a šli šplhat proti proudu řeky. Jelikož to bylo v horách, tak jsme opravdu šplhali. Byla to paráda, potom jsme si dali odpočinkové odpoledne na hotelu, bazén, sauna, vířivka.

Další den jsme ráno měli projížďku na kole kolem hotelu. Náš autobus se vydal na cestu ráno bez nás, protože to na to další místo trvalo asi 5 hodin. My po tom co jsme zaparkovali kola sedli na vlak. Naše další zastávka byla v Kaohsiungu. Tam jsme plánovali sledovat západ slunce, ale bohužel bylo zataženo. Navečeřeli jsme se a pak dojeli lodí do přístavu. Pak už zase jen hotel. Tím skončil úterní den.

Středa. Středeční den jsme se měli konečně potkat i s letošními outboundy. Každý z nás se těšil. V mém týmu byl i kluk co bude trávit příští rok na Slovensku. Jako první sbližování jsme měli paintball, náš tým samozřejmě vyhrál. Potom jsme vlastně jeli už na hotel. Teda hotel... Takové jako když jedete kempovat. Myslím, že na pokoji by ste našli všechny druhy hmyzu. Jakmile jsme se ubytovali, tak jsme nacvičovali představení asi na 5 minut, náš tým složený z jednoho Čecha, dvou Italek a jedné Němky se rozhodl ukázat rozdíly mezi školou v Evropě a na Taiwanu. Náš tým zase vyhrál, už po třetí! po soutěži jsme měli grilování a to je tak asi vše pro tento den.

Čtvrtek byl pro všechny extra zajímavý. Jeli jsme na malý ostrůvek Penhu vedle Taiwanu. Jeli jsme tam lodí, cesta lodí byla pro 90%  strašná, protože skoro všichni měli mořskou nemoc, půlka lidí se tam pozvracela. Nicméně hotel, vyjímečnost ostrova, jídlo a nakonec i ohňostroj, bylo to všechno super! Na tomto ostrově byl i pátek, v pátek jsme měli v podstatě jen vodní aktivity dopoledne a odpoledne šnorchlování. Je zajímavé, že nám řekli, že na Penhu se nesmí koupat bez záchranných vest, protože jsou tam silné proudy. Večer byl asi nejtěžší den z celého tripu, byl to rozlučkový den. Rotex a rotariáni pro nás udělali strašně krásný večer, myslím, že tam nebyl jediný, komu by netekly slzy. Poplakali si úplně všichni včetně Rotexu.

A už zbývá jen sobota, kdy jsme rozloučili a každá část distriktu nasedla do jiného autobusu, to bylo taky docela smutné, ale tento výlet nás neskutečně sblížil a všichni si to užili naplno!

pro tento článek všechno. mějte se krásně 再見!