První školní den, první všechno...

14.09.2017

Sice píšu první, ale ve skutečnosti jsem si tento týden odbyl už 11. den v mojí nové škole. Řeknu vám, nikdy už asi nebudu na škole tak oblíbený jako na této škole. Jediný ne-asiat na škole a ještě k tomu s mou vizáží. Do školy jsme se měli jet podívat asi 3 dny před začátkem, ale ředitel řekl, že to není třeba. Tudíž jsem zůstal až do poslední chvíle v nevědomosti kam to vůbec půjdu. Věděl jsem jen, že do školy budu jezdit každý den zelenožlutým autobusem.

Když jsem došel do třídy, a vůbec do školy, byl jsem šokovaný. Všude, ale všude učebnice. Naštěstí mě mí spolužáci krásně přivítali a i zbytek školy, vlastně ještě dneska mě každý zdraví z dálky a mává mi. Všichni v mojí třídě jsou mí vrstevníci, ale z čeho jsem neměl radost bylo, když mi oznámili, že je moje třída TOP. Třída s nejlepšími výsledky a podle toho taky vypadá náš denní program (celkem se s nimi nudím...:( :D ). Nicméně škola i vše tady je super, studenti jsou moc přátelští, i když občas jsou trošku vykolejení a říkají mi, že jsem na ně až příliš divoký. Myslím, že jsem ale dobře zapadl a ještě se to zlepší. Pár dní jsem byl nemocný, a na mojí škole je to tak, že musím nosit roušku celou dobu, což bylo pro mě jaksi nezvyklé. :D
Bohužel, se školou došlo i pár nepříjemností, no vlastně asi jen jedna. Moje první host rodina o které jsem psal v předchozím článku bydlí hodně, hodně daleko od mé školy a cestování tam je trošku náročnější. Tak po nějakém přemýšlení jsme se domluvili, že moje první host rodina bude druhá a moje druhá bude první. Zatím jsme nejsme s mojí druhou rodinou úplně v dobrém rozpoložení, ale doufám, že se to zlepší.

Dnešním dnem mi začala i "Čínská třída", kam chodíme všichni inboundi poblíž Miaoli. Tohle byla věc, na kterou jsem se těšil úplně nejvíc, a myslím, že jsem měl proč. Takto bláznivé lidi jsem dlouho neviděl. Nejvíc se mi na tom líbí to, že každý je sám sebou, nikdo si na nic nehraje a atmosféra je taková, že se vám nechce pryč. Ale kdo tohle nezažil, tak to nikdy nepochopí. Mimochodem naše hodiny jsou na univerzitě, takže tu budem spolu s Vladem, který je z Rumunska a Clementem z Francie chodit do místní posilovny a na hodiny Kung-fu. 

Nakonec teda jak si tu zvykám... všechno se zlepšuje a já se začínám aklimatizovat. Momentálně tu máme "Měsíc hladových duchů", o kterém se můžete dočíst na blogu Jana Steinke   https://jxnst.net/mesic-hladovych-duchu/   .  V sobotu jedeme s mojí původně první host rodinou do Taipei, tak se těším. Skoro celý minulý týden jsme sbírali pomelo, protože všichni měli strach, že tajfun co se na nás valil všechno smete. Nakonec tu byl jen lehký vítr, ale kdy se vám poštěstí sbírat pomelo u nás. :D

Tak, myslím, že pro dnešek to tu utneme.
Mějte se krásně, buďte sví a 再見!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky