Na nic nejsi sám...

06.11.2017

Tááák... Tento článek začneme asi mým výletem na jih Taiwanu do Kentingu. Těšil jsem se na tento výlet od doby, co jsem se ho dozvěděl. No, ale co se nestalo. V ten víkend musel přijít zrovna tajfun, takže výlet se uskutečnil, ale ne tak, jak jsme si to představovali. Musím stejně říct, že to byla pecka! Vyjeli jsme v pátek a asi po 4 a půl hodinách jízdy jsme dojeli do hotelu. První den, jelikož pršelo a foukalo, jsme šli do Národního muzea mořské biologie a odpoledne na koupák. Neděle ale byla o hodně lepší. Navštívili jsme Buddha Memorial Center v Kaohsiung.  Musím ještě podotknout, že na tento výlet mě vzala jedna členka našeho RC i s celou svou rodinou a bylo nás tam 8. Bylo to od začátku opravdu super a hlavně ta atmosféra. Vzali mě v rámci prohlídky i na pudžu, což je něco jako "mše". Strávili jsme tam opravdu dlouhou dobu a trošku mě štvalo, že děti od Candy začali být protivné a brečet, že je to nebaví a mají hlad, ale tak co. Viděli jsme toho hodně, tak byl čas jet domů. V tom nejlepším se má přeci přestat. :) 

A pak nás čekal první společný výlet s Distriktem. O tomto pravda ani nevím co napsat. Bylo to prostě super, potkali jsme se všeci, Jeli jsme do města Yingee, kde jsme byli v chrámu, pak jsme dělali něco, ale co to bylo netuším, protože výroba toho něčeho byla tak nechutně smradlavá, že to domů dovezlo tak 5% děcek. :D Ale vypadalo to hezky. Ještě jedna malá vsuvka, viděl jsem se poprvé s někým z našeho distriktu! :D Ani nevíte jak jsem byl rád, když jsem si mohl konečně s Matúšem povykládat a nakonec jsme aji nějaké božské masky udělali. No já vám hodím obrázek dolů!

Tak a můžeme se vrhnout zase do takové té každodenní činnosti. Škola se stala na chvilku, divadelní, protože všichni z našeho patra měli anglickou divadelní soutěž! Nacvičovali to už od začátku roku, ale protože první den byli moji spolužáci, jakoby zapomněli mluvit, nic mi neřekli. Nicméně jsem se uplatnil jako super kulisák!!!!!! Na to se nezapomíná. Moji spolužáci byli nejzapálenější ze všech do toho to vyhrát, takže v průběhu nacvičování jsem jim lezl na nervy tím, jak jsem nebyl jak oni, ale měl ze všeho srandu. Na soutěži jsem ovšem podal super výkon, a moje kulisa, kterou jsem držel se ani nehnula!!!!!! Moje čínština se za ty víc jak dva měsíce posunula z 0 asi na 5%!! :D Dokonce jsme na vysoké psali dva testy. První dopadl nad všechna očekávání výborně.. Měl jsem 89%, ale druhý byl o trošku horší, kde jsem posbíral úctyhodných 10% (nebyl jsem nejhorší). Mám tu někdy pocit toho, že jsem sám a zrovna v poslední době se mi to dost stává, ale pak zjistíte, že tu máte opravdu přátele. Oni prožívají opravdu to samé. A nálada je o mnoho lepší. Nebylo tu nic o sportu, tak ještě, tento týden jsem zjistil, že náš "dozorce" ve fitku dělá vzpírání, takže nová motivace, se naučit něco nového, když se nabídl sám, aby mě to ukázal a naučil.

Minulý víkend jsem byl na výletu se svou třídou a vedlejší třídou, Yilan je místo kde jsme tyto dva dny pobývali a snažili si to i užít. Jelikož jsem na ten výlet jel i já, tak to nemohlo skončit jinak než aby zase celé dva dny v kuse pršelo jak sviň. Přeci nás déšť nezastaví. To jsem si myslel do naší druhé zastávky, kde dostal náš kormidelník učitel nápad projet se kolem jezera na kole. Samozřejmě jak jsme nasedli, tak začal největší slejvák co jsem kdy viděl. Všecko bylo úplně promočené, ale naštěstí byli jen 2 odpoledne takže jsme mohli v tom mokrém chodit celý den.. Jupííí. Zmrzali jsme všichni, až do okamžiku než, jsme se dostali na hotel. Konec dne jedna. Den dva začal velmi dobře a tak i skončil. Druhý den si všichni moc užili a to i já. Neřeknu vám kde jsme byli protože, nevím co to bylo přesně za místa, ale bylo to tam krásné, následovala pedikůra od ochotných rybiček a návštěva pláže. (dole zase budou fotky) Tento den jsem si užil hlavně díky spolužákům kteří otočili o 180° oproti včerejšku a začali se se mnou bavit! 

Tak a tento článek se blíží pomalu taky ke konci. Jsem rád, že jsem konečně napsal. Asi nějaké zvláštní zjištění se nestalo ale pomalu začínám mít fakt rád místní jídlo! Z čeho má asi největší radost moje mamka. 
Mějte se krásně, 再見!


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky